Aproximativ 500 de milioane de oameni din lume folosesc Instagram-ul ?i Facebook-ul în fiecare zi. Aceste re?ele au încetat demult s? mai fie simple albume digitale ?i acum sunt folosite pentru vânz?ri, promovarea bunurilor ?i chiar ca material pentru cercetare.

Se pare c?, fotografiile ?i filtrele din post?rile tale pot spune multe despre personalitatea ta ?i chiar despre s?n?tatea ta, iar Ponturi Despre a g?sit rezultatele unor cercet?ri f?cute pe aceast? tem? ?i le va împ?rt??i cu voi în rândurile ce urmeaz?.

Ce indic? culoarea ?i filtrul unei fotografii

Oamenii de ?tiin?? de la Universitatea Sungkyunkwan au analizat profilurile a 179 de persoane (25.394 de fotografii în total). Studiul s-a concentrat asupra culorii ca unul dintre elementele cheie ale stilului de editare fotografic?. Au observat c? utilizatorii care sunt într-o rela?ie posteaz? imagini în culori str?lucitoare mai des decât utilizatorii care nu au un partener. De asemenea, filtrele luminoase din fotografii sunt folosite mai mult de extroverti?i ?i de persoane predispuse la narcisism.

Cercet?torii de la Universitatea Harvard ?i Universitatea din Vermont au analizat 43.950 de fotografii ale utilizatorilor de Instagram ?i au aflat c? persoanele deprimate tind s? posteze fotografii mai des. Mai mult decât atât, fa?a lor este punctul central al fotografiilor lor. În plus, nu folosesc filtre atât de des. Fotografiile persoanelor deprimate au mai multe nuan?e întunecate, albastre ?i gri ca cele predominante. De asemenea, au ca preferin?? fotografiile alb-negru.

Ce poate spune tema unei fotografii

Nu î?i plac fotografiile nesfâr?ite cu mâncare din fluxul t?u de ?tiri? Se pare c? pot fi benefice. Cercet?torii au ajuns la concluzia c?, atunci când oamenii împ?rt??esc fotografii cu mâncarea lor ?i re?etele preparatelor pe care le g?tesc, le este mai u?or s? respecte dieta corect? ?i chiar s? piard? în greutate. Transform? un profil Instagram într-un jurnal dietetic, în timp ce aprecierile ?i comentariile prietenilor îi motiveaz? pe utilizatori s? aleag? în continuare mâncarea s?n?toas?.

Unii exper?i consider? c? oamenii care posteaz? o mul?ime de fotografii cu partenerul lor încearc? s? ascund? problemele cu care se confrunt? în rela?ie. Comentariile precum ?iubita mea? sau ?iubitulemeu? pot indica sentimente de posesivitate.

Ce altceva poate fi dezv?luit de profilul t?u?

Persoanele care au mai pu?in de 25 de ani folosesc mai des fotografii de profil în care zâmbesc. Aceast? caracteristic? a fost g?sit? de cercet?torii Colegiului de ?tiin?e ale Informa?iei ?i Tehnologiei Statului Pennsylvania ?i al King?s College din Londra, Anglia.

Utilizatorii de Instagram care tind s?-?i eticheteze prietenul în fotografii sunt mai pu?in predispu?i la singur?tate. În schimb, persoanele care posteaz? fotografii care nu sunt adresate nim?nui ?i care nu îi motiveaz? pe al?ii la subiecte de discu?ie se pot sim?i mai singuri.

Selfie-urile nu dezv?luie întotdeauna narcisism. Exist? 3 grupuri de iubitori de selfie: ?comunicatori?, ?autobiografi? ?i ?auto-publici?ti?. Primii î?i împ?rt??esc fotografiile pentru a-?i implica prietenii ?i abona?ii într-o discu?ie. Ace?tia sunt oameni care fac fotografii cu semnele ?Am votat?. ?Autobiografii? fac selfie-uri pentru a surprinde momente memorabile din via?a lor. Nu îi deranjeaz? ca ceilal?i oameni s? le vad? fotografiile ?i î?i fac selfie-uri pentru a-?i p?stra amintirile, mai mult decât pentru a primi aprecieri. ?Auto-publici?tilor? le place s? arate aproape fiecare pas al vie?ii lor, încercând s? se pun? într-o lumin? bun?. De exemplu, membrii familiei Kardashian ar fi clasifica?i ca atare.

Similar Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *